Náplň práce:
- komplexní péče o zákazníky prodejny T-Mobile
- aktivní prodej produktů a služeb zákazníkům na prodejně T-Mobile
- řešení požadavků a potřeb zákazníků T-Mobile
- jednání se stávajícími a potenciálními zákazníky
- administrativní činnost spojená s prodejem a zákaznickým servisem
- spolupráce s kolegy v týmu
Co od Vás očekáváme:
- schopnost navázat kontakt a prohlubovat vztahy se zákazníky, komunikativnost
- obchodní duch a soutěživost, prodejní dovednosti
- ochota a schopnost spolupracovat v týmu, kolegialita
- znalost práce na PC, zájem o oblast komunikačních technologií
- potřeba průběžně prohlubovat své znalosti a dovednosti, zájem o seberozvoj
Co Vám můžeme nabídnout:
- zajímavou práci v dynamickém prostředí a přátelském kolektivu
- zázemí stabilní společnosti T-mobie
- příležitost k budování kariéry a perspektivu práce pro nadnárodní telekomunikační společnost
- motivující finanční ohodnocení (neomezená výše variabilní složky mzdy a zvyšující se částka základní mzdy dle délky praxe v oboru)
- nadstandardní zaměstnanecké benefity (např. mobilní telefon, internet v mobilu, speciální zaměstnanecký tarif pro mobilní volání ad.)
- řadu zaměstnanecký slev a výhod v partnerských společnostech
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na mobilní tarif